Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2018 04:52 - Cristiano Ronaldo 2017 års anmeldelse
Автор: vm2018fodboldtoj Категория: Спорт   
Прочетен: 124 Коментари: 0 Гласове:
0



 Cristiano Ronaldo 2017 еrs hшst er fuld, mindevжrdig. I lшbet af еret hjalp portugisiske Cristiano Ronaldo Real Madrid med 5 trofжer i La Liga, Champions League, European Super Cup, den spanske Super Bowl og World Football Club Cup. Pе en personlig mеde hшstede Cristiano Ronaldo ogsе UEFAs bedste spillere, The Best FIFA Men"s Player og Ballon d"Or. Billige Fodboldtшj til Bшrn Supporterne lykшnskede ham med hans prжstationer. Det kan siges, at Cristiano Ronaldo 2017 er et fantastisk еr.

For nylig beklager Cristiano Ronaldo i sin hjemby Madeira i en bakke pе medieintervjuet, en gennemgang af 2017 af den opnеede жre, at Cristiano Ronaldo beklager: "Fra mange niveauer er 2017 еr et utroligt еr. Ser tilbage i еrene fra de dage, hvor Jeg spillede fodbold pе Madeira, alle de жresbevisninger jeg har fеet i dag. Jeg vil gerne takke Gud for at give mig talentet, samtidig har jeg betalt ekstraordinжre bestrжbelser pе at blive dagens bedste Cristiano Ronaldo. Men uden hjжlp og stшtte af sе mange mennesker, ville jeg ikke have nеet resultaterne i dag. " Selvfшlgelig bekrжftede Billige Ronaldo tшj til bшrn fansne ogsе dette. Imidlertid gеr 2017 ikke godt for Cristiano Ronaldo. I sidste sommer blev Cristiano Ronaldo bekymret af skatteregler.

Nu er Cristiano Ronaldo fodboldspiller, der har det stшrste antal fans pе det sociale netvжrk. Pе Twitter, Facebook og INS har Cristiano Ronaldo i alt 300 millioner fans. For at stшtte deres fans sagde Cristiano Ronaldo: "Tak dem isжr, det er deres stшtte og opmuntring, sе jeg har arbejdet hеrdt, fremtiden vil jeg gшre mit bedste for at overvinde enhver udfordring." Vores hjemmeside holder ogsе nшje pе hans seneste nyheder, ogsе tilgжngelig for Fodboldtшj til Bшrn med navn for kшb online service, og stшtte hurtig levering verden over! Klik pе linket for flere detaljer.

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vm2018fodboldtoj
Категория: Спорт
Прочетен: 4262
Постинги: 7
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930